Egy reklám igazságot szolgáltat a puliknak

A Dr. Pepper reklámjában elsőre semmi különös nincsen. Van egy puli, akit a gazdája kirak, más fehér kutyák kikerülik, mert a kutyák is lehetnek rasszisták, mígnem a Dr. Pepper üdítőital fuvarozója megszánja és tök jó haverok lesznek. De óriási tanulságai vannak ám – olvasható a Kreatív Online oldalán.

Ennek a reklámnak több rétege van, amire a készítők nem is gondoltak. A reklám egyébként arra a téves állításra épít, hogy a puli, ebben az esetben egy fekete, nem halál cuki kutya amerikai szemmel, ami egyszerűen nem igaz. Igazságot a puliknak! Nyilván nem kényelmes tartani a hosszú szőre miatt, a fekete szőrű kutyák pedig alapvetően nehezebben találnak gazdát (ez sajnos így van, a kennelben a magyar nézelődők például előszeretettel „kis cigányozzák”, „kis niggerezik” és „kis bokszosozzák” a fekete szőrű kutyákat, olyan kedvességből, majd többnyire fehér vagy barna színű kutyákkal távoznak).

Egyébként a reklámban a sofőr is vélhetőleg latino „gazdasági bevándorló” (a színész neve Max Arciniega, nem tévesztendő össze a Breaking Bad szereplőjével!), ami szintén jó irány, még Amerikában is – írja a reklám szaklap. Egyébként érdekesség még, hogy a Creativity a reklám eredeti címe, a Mop Dog (felmosófej-kutya, mop-kutya) lekomondorozza a pulit (mert angolul így becézik a komondort, mindegy, mindkettő M-A-GY-A-R), de senki nem lehet tökéletes 🙁 A reklám vége happy end. Egyébként a reklámot a Deutsch LA készítette.

Kreatív Online

 

 

(kutyabarát.hu)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...